takida

kom nyss hem från thn där jag och lelle och även jenny och viktor kikade på rix fm festivalen. Jag ville upp för att se takida och självklart var de sist och spelade bara 2 låtar. De kunde väl fått spela tre iaf som de flesta andra artisterna.. men nej nej, men bra var de i alla fall. Men kallt som tusan var det där den sista timman så nu är det skönt att vara hemma i värmen. Ska alldelles strax gå och lägga mig. Ska ju faktiskt jobba imorgon, men börjar inte förens 14 så får sovmorgon imorgon. Skönt.

Träffade en del från klassen däruppe vilket var roligt. Inte sett de sedan studenten, så det var ett tag sedan. Men kanske blir mer tillfällen när jag flyttar till thn... hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0