gulligt :)

Mamma berättade idag om mina katters förra ägare. Hon har en liten dotter på 8 år och hon har fortfarande inte släppt att Siv och Bodil inte ska bo hos de längre. Hon drömmer om de på nätterna och hon sa till Malena en dag att de fick ju faktiskt ganska mycket pengar för katterna, om vi lämnar tillbaka pengarna får vi katterna tillbaka då? Hon och hennes syster sparar till en häst så för båda katterna och en kattlåda fick de 400 kr tror jag det var, 400 kr för en liten 8 åring som dessutom sparar till någonting är mycket pengar. Men Siv&Bodil ska inte flytta tillbaka, de ska stanna här med mig :D Så nu får vi fixa en dag de kan komma hit och hälsa på så lilltjejen ser att de har det faktiskt väldigt bra hos mig.

Nej, nu bär det av ner till edet och U-K 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aaawww, stackars tjej... hoppas de kan komma och hälsa på dig snart iaf :)

2008-11-13 @ 17:38:49
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: sally

haha men siv då? Så får du ju plats med Aggda också:) haha

2008-11-14 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0