härlig dag idag

Har haft en riktig hemmadag idag. Håller på och tvättar just nu och har lagat en riktig god köttgryta idag. jättelätt var det. Nu håller jag på och städar lite här hemma, har tagit köket och toaletten och ska ge mig på hallen och rummet nu. Det är skönt med en liten lägenhet, det blir inte så mycket att städa då. Det gillar vi.
  Ska iväg och storhandla sedan med Louise och sedan ska jag och Jenny hem till henne på middag. spännande att se vad hon har hittat på. Min hyresvärd kom förresten förbi på ett besök igår och nu behöver jag inte oroa mig för läcka längre. Slarviga hantverkare. ringde redan i början av v 41 och nu är vi inne i 46. Så lång tid ska det inte ta för att få hit någon att kolla och hade han inte varit hos grannen just då hade han aldrig kommit hit. men men nu är det fixat iaf, åter till städningen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0