jobbat idag

07.40 ringde de från vikarieenheten i lilla edet. - Kan du jobba 8.00 - 12 i förskoleklassen? - eee, jo jag bor i trollhättan så till 8 hinner jag inte med skyndar mig. Fort som tusan ringde jag ner till skolan och sa att jag skyndar mig ner. Ta det lugnt fick jag till svar. Det är bättre du kommer ner än att du hamnar i ett dike, jag väntar med barnen till du kommer.. pjuu skönt säger jag, men kvart över parkerade jag bilen nere på skolan. ganska bra jobbat från att sova till att vara på plats på 35 minuter i edet.. :P Var skönt att jobba igen då det var ett tag sedan. Känner att det inte riktigt funnits tid till det innan, men nu har jag några dagar där jag inte behöver göra ett dugg i skolan, så då får man passa på att arbeta lite.. Ska ta och äta en räkmacka nu och sedan ska jag börja städa här hemma. Planerna för dagen blev ju inte riktigt som planerat, men det gör inget.. :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem var det som stannade med barnen? Eva?

2008-11-28 @ 15:37:41
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0