kinamat

Ska börja göra mig iordning nu, ska iväg och äta kinamat med systeryster. Sedan ska jag hem och sätta mig och skriva på uppgiften till imorgon, men det är bara halva kvar nu så det känns skönt. Ikväll får jag även tillbaka min bil och då tänkte jag åka ner till edet och skriva ut lite grejer till skolan. Skulle vara så bra om jag hade en liten skrivare här hemma, men vart ska den stå liksom?
 Imorgon kväll får jag upp handtagen på skåpen i hallen och så skulle han även fixa nåt litet i köket, vet inte riktigt vad. Herregud den snickaren kan inte göra annat än jobba. han ringde mig igår och fråga om jag är hemma på torsdag halv 5. Men jag jobbar till sex och är då hemma halv 7, okej sa han då, jag kommer till dig vid 7. Gör han inget annat än och jobbar på kvällarna?! För varje gång han har varit här och grejat har det varit på kvällen.. stackarn!
 Nej, dags att ta tag i dagen kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0