lediga imorgon

imorgon är det ledigt från skolan, vilket ska bli skönt och kollade på schemat för torsdag och då börjar inte min grupp förens halv 1. fredagen däremot blir det en tidigt dag, då är det grupparbete från klockan 8 på morgonen som gäller. men vi är ju bäst så det gör inget :D

imorgon är det som sagt dags för max återbesök hos farbror vetrinären. Ska vara där 9.40 så jag hämtar honom imorgon bitti och så åker vi ner. Hoppas hans ögon mår bättre av alla droppar och salvan han får. lilla gubben, tänk om djur ändå kunde prata så man kan få fram exakt vad det är med de.. visserligen förstår jag max mer än någon annan skulle jag tro, men just såna saker är svåra att förstå tyvärr :( men förutom ögonen mår han ju jättebra, precis som det ska vara. lite ögondroppar livet ut gör ju ingenting när man har mig i sitt liv liksom..hehe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är i skolan hela dagen. Men du kan väl höra av dig och säga hur det gick med max?

2008-11-04 @ 21:19:15
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Nnika

Hoppas det går bra med max!



2008-11-05 @ 07:48:11
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0