mina söner Siv och Bodil

Jaha gott folk, mina små flickor är inte två små flickor utan de är med största sannolikhet två små pojkar vid namn Siv&Bodil Så käckt!
 Satt och kollade runt en massa igår på internet och har nu jämfört de med massa olika bilder (tänk vad man kan få fram på nätet) och ja de är pojkar.  Men jag skall ändå vänta tills kastreringen för då får jag ju ett 100% svar på hur det egentligen ligger till. Men jag kan ju inte byta namn på de. det kommer ju bli askonsting. Liksom Sivert och Bosse eller vadå?

Kommentarer
Postat av: malle karvonevi

vad var det jag saaaa??? ;) ;)

2008-11-30 @ 13:15:32
Postat av: Malin

du hade rätt. :) men jag väntar tills kastreringen med att byta namn. måste vara helt 100 känner jag så jag slipper byta tillbaka sen igen.. ;)

2008-11-30 @ 15:51:29
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, kan nog vara smart (: IFALL dom nu skulle vara tjejer trots allt.. sjukt ifall det skulle vara två hanar faktikst! vi hörs, jag följer dig maniskt på bloggen ;) thihi

2008-11-30 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0