oth och plugg

såg det senaste avsnittet av oth för en liten stund sedan. följer inte det som går på kanal 5, utan jag går efter USA, så varje tisdag har jag ett nytt avsnitt här hemma.
 Det var ett mysigt avsnitt, följde iofs inte handlingen för fem öre, men ändå satt jag och var arg och gråtfärdig i slutet. :) bästa serien som någonsin har gjorts enligt mig.

Har även påbörjat det vi skall skriva tills på torsdag och jag har kommit på vad min axaminationsuppgift ska handla om. Nu gäller det bara att få allt ner på papper, men när jag väl kommer igång och skriva brukar det flyta på ganska bra.
Jag sitter förövrigt med levande ljus här hemma för första gången på hur länge som helst. man får passa på när de små liven ligger och sover, så nu doftar det choklad här hemma. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0