sova snart

ska alldelles strax lägga mig och kolla på svensson,svensson och sen lägga mig och sova. Igår var jag hemma hos karvonen och bara tog det lugnt. satt och tjöta, kollade på film och svullade i cola, godis och chips och dipp! Idag har jag varit hos mamma och pappa och ätit middag och nu ikväll har jag o louise varit hemma hos jenny. louise har förövrigt sett mamma mia nu, men hon tycker det var för mycket musikal av det hela. min fråga till henne är då: hur gör man en musikalfilm om man inte gör den som en musikal? Hon svarade att musikal ska vara musikal, man gör inte så på film! Hon har inte förstått det där med musikaler det kan jag ju ärligt säga! Jag rekommenderade henne att inte se RENT (som förövrigt är fantastisk), för där tror jag de säger 3 meningar ungefär, resten är det sång! underbart helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0