trötta perioden fortsätter

alltid vid den här tiden på året när det börjar bli kallare ute hamnar jag i en period som jag kallar för trötta perioden. När det byter "klimat" får jag nämligen mer ont i nacken än vad jag har annars och jag känner även av ryggen mer då. detta gör att jag har svårt att sova, eller jag sover, men det är ingen djupsömn som jag har annars, då är jag verkligen som en klubbad säl. detta gör att jag är OTROLIGT trött på dagarna, jag orkar verkligen ingenting. sitta på en föreläsning hela dagen går inte. iaf inte med en och samma föreläsare, jag måste få in något nytt som händer för annars somnar jag nästan. var inte långt ifrån idag. helt sjukt! men om en månad eller nåt kommer jag nog vara normal igen.... hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Trött är inget vidare att vara.. det är jag med just nu.. Var det en bra föreläsning igår då? Eller bra lång? hehe..

2008-11-12 @ 12:40:13
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0