typiskt

idag började skolan halv 1 och jag vaknade vid 10 och redan då började jag känna att jag hade ont i magen. skitsam tänkte jag och tog en värktablett. vid 11 började det göra otroligt ont och sen kom "febersvettningarna" o självklart illamåendet. det gör ingenting tänkte jag för idag blir det en rolig dag i skolan, satte mig och åt vid halv 12 och då kände jag att nej, det här går inte. Så det blev ingen skola för mig idag. Det enda som hjälper när jag får så här ont i magen det är att sova. Folk brukar säga att röra på sig hjälper mot mensvärk, men gott folk jag har provat den metoden i 9 år nu, det har aldrig funkat för mig. Värktablett och sova är det enda som hjälper. så har legat i sängen precis hela dagen. Orkade ändå ta mig ner till U-K idag som alltid på torsdagar och idag blev det kladdkaka med grädde.. mumsigt

Nu ska jag gå och diska upp disken i köket och sen plocka iordning. får besök hela dagen imorgon. klockan 8 imorgon bitti kommer powerpuffpinglorna hit och då ska vi äta frukost och sedan förbereda en grej inför måndag och imorgon kväll kommer linn och maja hit. tacos och idol står på schemat. och jag ska ha chips och knorrs goda vitlöksdipp, så är det bara.. :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

vilka är powerpuffpinglorna? studiegruppen? Jag & emelie ska med kolla idol och äta mat :)

2008-11-06 @ 21:04:33
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Alexandra

Ja, det där med att röra på sig är förbannad lögn. Visst, ibland funkar det men man har ju olika sorters mensvärk varende jävla gång.

2008-11-07 @ 00:09:12
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0