typiskt

gick precis in på idolsajten för att kolla vad de hade för tema på gårdagens tävling. Självklart var det SCHLAGER!!!!!!!!!!  För er som inte känner mig så är Melodifestivalen bland det bästa som händer på året. 4 deltävlingar, en andra chansen, en final, 2 deltävlingar i Eurovision och en final. Jag bryr mig inte så mycket om hur det går för Sverige i Eurovison, eftersom de är kompisröstning som gäller där. Men det är bara så himla roligt. Det bästa är under de 6 veckorna tävlingen håller på här hemma och frossa i schlager varje dag i media. Det kan inte bli bättre. Så under de veckorna sitter jag klistrad framför tv:n på lördagarna och bara  njuter.

Kollade på Alice's och Kevin's nummer och de var lika grymma som vanligt. Kevin är ett sånt charmtroll och han klarade faktiskt sjunga på svenska bättre än vad jag trodde han skulle göra. Riktigt grym faktiskt. Men så typiskt, när det är ett tema jag väntat på under alla idolår, så missar jag det. :P Så typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Så fel det kan bli ibland. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det där.. :-)

2008-11-01 @ 14:50:19
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0