underbara!

Blev en jätterolig kväll med tjejerna. Vi satt här hemma innan och kollade på idol och drack lite vin. Sen gick vi till strandgatan och satte oss där och fikade lite och de har en spännande cider där faktiskt som jag velat smaka på ett tag. med hjortronsmak och den var hur god som helst. Den rekommenderar jag. MI eller nåt hette den. Imorgon blir det lugnt. Funderar på att åka ner till Max och även höra om mamma vill se på mamma mia på dagen. Kvällen spenderas nog på soffan som förövrigt ligger och sover. Kanske är ett tecken på att jag kanske också ska släcka och gå och knoppa. Om de kan fortsätta sova är det jättebra, men känner jag de rätt kommer de vakna snart och hålla låda ett tag.. Jobbiga ungar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0