ändrade planer!

Tanken var att jag skulle träffa min studiegrupp klockan 9 imorgon bitti, MEN som jag skrev i förra veckan så var min Max hos vetrinären och fick pencillin och grejer, men han är fortfarande inte bra. Nu efter han började sin kur har han varit jättejättesnuvig och det låter som han har lite svårt att andas genom näsan och nu har han blivit röd i ena ögat och det klumpar sig i det. Har inte sett själv hur ögat ser ut, men det låter inte så mysigt iaf. Han har ju haft lite problem med ögat sedan förra hösten då han också var sjuk. Han kan inte blinka med det, men han kan stänga ögat när han sover vilken är skönt för honom. men iaf, klockan 8 imorhon bitti ska jag och mamma vara nere med honom på blå stjärnan. Vi behöver inte boka någon tid utan man kan komma in akut vilket är bra. Så 07.15 åker vi från edet så det blir en tidig morgon för mig, men det är det verkligen värt för Max är mitt allt. Finns ingen som betyder så mycket för mig som Max gör. Det går inte beskriva och det är aldrig någon som kommer förstå det bandet jag och han har. Det låter kanske konstigt att säga det om en hund, men vi förstår verkligen varandra. Den glädjen han visar när jag kommer hem är så underbar att se. Han tjuter verkligen av lycka och vet inte vart han ska ta vägen. Det är kärlek ska ni veta. :D

Kom nästan precis hem från en promenad med Louise. Nu ska jag sätta mig och läsa en jävla bok och sedan ska jag hoppa in i duschen och sen är det ju självklart cityakuten med snygging doktorn. :D ohlalala.. Kan ju inte bli bättre en vanlig måndagkväll!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackars Max :( Och klart man han ha en sådan relation till ett djur. Dom är mer förstående ;) spec hundar..

2008-10-20 @ 22:14:50
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Nnika

Stackars Max! Hoppas det blir bättre när ni varit på Blå stjärnan...

2008-10-21 @ 07:13:21
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0