Arbetet är KLART!!!!

igår var min kära studiegrupp hemma hos mig och vet ni vad? ARBETET ÄR KLART! Skickade in det igår kväll så nu är det bara examinationen kvar imorgon. Vi var riktigt gottegrisar igår. Jag hade bakat en kaka och hade bullar och muffins som jag tinade upp och Emelie kom hit med värsta goda kakan. Hur gott som helst var det.



Ni ser ju vad gott vi hade det. Igår var det även dags för barnen sista spruta för iår. Vetrinären blev väl nästan helt kär i de. Hon hade svårt att slita blicken från sötnosarna. O jag förstår henne. Skitungarna var jätteduktiga, och gjorde inte ett ljud ifrån sig när de fick sprutorna :D

 Vackraste Bodil


 Vackraste Siv

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag ta mig en tur ut till Överby och kika lite. Ska köpa kattbur till barnen så vi slipper låna Alva&Alvins hela tiden!

Kommentarer
Postat av: linn

moster saknar sina gullisar! =)

2008-10-29 @ 15:16:49
URL: http://linnssy.blogg.se/
Postat av: sally

Malin, tror du glömde att skriva om vårt inbrott och han som mejade ner oss på vägen tillbaka! Haha

2008-10-29 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0