du, har din mamma pratat med dig om döden?

rubriken då ja, man kan väl säga att sandra vet vad man ska svara på det mest.. :P Detta ska då ses som ett litet hot är tanken, men det är lite svårt att se det som det när det kommer från sandra. Kom hem för en stund sedan från espresso house där jag suttit med sandra och emelie. himla mysigt. är så glad att jag lärt känna dessa två töser. Just nu håller jag på och lagar lite mat och ska ner till UK sedan. Sen blir det hem och fortsätta skriva till gruppuppgiften.
 Imorgon ska jag hälsa på min praktikplats. ska bli spännande. men nu vet jag vart den ligger iaf. skönt, slippa oroa sig för det. :D

Nej, nu ska jag se hur det går med maten!

Kommentarer
Postat av: Nnika

hehe, ja jag och Robert hörde allt om det där: "du, har din mamma pratat med dig om döden".. hehe.

Du ska vara på vfu inte långt ifrån där jag bor.. :-)

2008-10-02 @ 17:34:06
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0