fest hos grannen

rix fm har ju en tävling som heter fest hos grannen.. just nu spelar mina grannar filippa med karl martindahl.. om rix fm vill ha en inspelning kan jag fixa det, säg bara till.. klockan är liksom halv 1 på natten!!! hallå, hur tänker man? det är ju tur att jag inte jobbar på bruket med förmiddagspass imorgon. blir inte roligt till sommaren om de ska ha såna fester.. jaja, nu tar de en tur ut i trappuppgången. men nu stängdes dörren igen, nu öppnades den igen, ja ni kan få reda på allt om ni vill. men nej, nu ska jag äta lite, blev så himla hungrig av att sitta o lyssna på deras musik så det får bli lite nattmat sen lägga mig i sängen och vänta på att kunna somna.. ojojoj! detta är det negativa med att bo i lägenhet.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0