första praktikdagen

idag gjorde jag min första dag på tistelstångens förskola i kronogården. känns väldigt bra måste jag säga. Bra personal och snälla barn. var visserligen inte så många barn idag eftersom det är många som är hemma och är sjuka, så det var skönt med en lugn start. Var även med på morgonmötet imorse så nu vet jag hur ett sånt går till :D

Ska ner till edet sen, jimmy ska hjälpa mig med min dator som inte mår så bra förtillfället, så jag hoppas han kan fixa den. Nej, nu blir det lite städning här hemma..

Förresten, den anonyma som kommenterade i inlägget om mina tatueringar. Vågar du inte stå för vem du är, så ska du ta mig fan inte lägga dig i vad jag gör med min kropp! Min kropp, mina pengar, mitt beslut.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul att du hamnade på ett bra ställe! dom där högstadieeleverna på sylteskolan körde slut på mig idag haha ;)

2008-10-06 @ 16:55:47
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra stå på dig, dina tatueringar är bara fina!

2008-10-06 @ 19:32:48
Postat av: Nnika

Härligt att du trivs! :-)

2008-10-07 @ 05:34:29
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0