husmor har varit framme

Ja, nu har husmor varit framme här hemma igen. Idag blev det lasagne. Jag brukar inte tycka om det egentligen, så fråga mig inte varför jag gjorde det. Men det blev verkligen jättejättegott. Jag är grym helt enkelt!

Även den här dagen har varit bra på förskolan och jag får ta mer ansvar för varje dag. Är jätteroligt verkligen. Det är ofta jag sitter själv med barnen vid lunch eller mellanmål och jag har fått uppfattningen om att de inte brukar släppa studenterna själva med barnen vid maten. Det låter inte så svårt att sitta och äta med barnen, men det kan vara väldigt krävande och kommer man som ny testar de en otroligt mycket så man måste kunna sätta gränser och det i tid, annars är man ganska körd. Men har fått höra av båda mina handledare idag att de tycker jag är väldigt duktig faktiskt och det är roligt att höra. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0