jag är en snygging i glasögon

Ja rubriken stämmer, tycker faktiskt om mina glasögon :D

Idag avslutade vi vår första kurs. Ni anar inte vad skönt det kändes när vi gick ur rummet efter examinationen. Helt underbart var det. Imorgon drar nästa kurs igång, men den är inte lika lång som den här första har varit.

Jag tror jag har ett rivjärn i halsen.. Ja, för så jäkla ont har jag. Blir bara värre och värre, men det går väl över snart för här går vi inte till doktorn i första taget förstår ni. De har inte gjort några direkta underverk för mig tidigare när jag varit där så varför skulle det vara skillnad nu? Är fortfarande lite döv på min vänsteröra, men bara förkylningen släpper skall väl vätskan i örat också ge med sig.

Var förövrigt hemma hos mamma och pappa förut och pussade lite på mitt lilla gryn. Ni förstår att när jag är där så är det bara jag som gäller. De andra skiter han i. Det är kärlek. Jag har även en plan för honom. Nu när jag har flyttat så har Jimmy tagit över mitt gamla rum som förövrigt är skitsnyggt efter renoveringen. Varför kunde de inte göra det så fint när jag bodde där??? Men iaf, jag tänkte att Max ska få ta över Jimmys rum och göra det till värsta hundrummet med hundar på tapeten, hundmatta, hundörngott och påslakan och även sätta upp den gamla tavlan Jenny fick på en liten hundvalp när hon var liten, och vet ni vad det är för ras? Jo, nämligen en amerikansk cockerspaniel precis som min max. Men istället ska mamma göra ett strykrum där nu. Hur tänker de egentligen? Nej, jag får arbeta mer med att övertala mamma och pappa med det här förslaget :D Det låter ju jättamysigt för Max och jag har även tänkt att han ska få ta över Jimmys gamla säng, eftersom han har tagit den Jenny hade när hon bodde hemma. Detta kan ju inte bli bättre!!!! Man blir helt enkelt smart när man skaffar glasögon. Blond och smart, med glasögon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är störd :P

2008-10-30 @ 22:00:19
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Alexandra

Jag vet.. men jag måste ta tillgång till sminkborttagning och sådant som killar inte har hemma hos sig.. jobbigt att släpa med :P

2008-10-31 @ 15:37:39
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0