sömnlös

Klockan ringer 06.10 imorgon och jag kan verkligen inte sova. Funderar på att lägga mig här i soffan och glo på tv tills jag somnar. ja, så får det nog bli. Låg nyss och kollade i min almanacka på alla namnsdagar i brist på annat och vet ni vilket namn jag fastnade för? Jack!!! om jag nångång får en son ska han heta Jack. En Jack och en Idalia. Kan ju inte bli bättre. Och eftersom det är jag som kommer bära på barnet i 9 månader och klämma ut en 3 kilos bebis så tycker jag att det är jag som ska bestämma namnet, så är det bara.. :P Jack och Idalia, ja det låter bra det. Nej nu ska jag hämta kudde och täcke och lägga mig här. Hoppas på att somna snart!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Jack är ett mysigt namn.. nicka Fast tre kilo... Kan bli mer och kan bli mindre... hehe.. HOppas du kommit upp idag.. :-)

Kram

2008-10-21 @ 07:11:49
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Alexandra

Helt rätt! ;)

2008-10-21 @ 08:00:47
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0