usch o fy

mår inte alls bra idag. ont i huvudet, yr, halsen värker, snuvig och är halvt döv på ena örat. ingen bra dag med andra ord. när klockan var 12 orkade jag ta mig hela vägen från sängen till soffan. o här ligger jag kvar. tanken var att jag skulle ha en städ och tvättdag idag, men städandet får jag ta en annan dag. ska ta o plocka iordning bara lite senare eftersom studiegruppen kommer hit imorgon. tvätta däremot ska jag göra om en liten stund och sedan ska jag gå o köpa mat.. orkar inte laga nåt idag faktiskt. sen ikväll ska jag nog faktiskt göra räkmacka här hemma. blev så sugen på det efter att ha sett bilder i annikas blogg :D

Kommentarer
Postat av: Sally

Stackare, hade det inte vart för min onda tumme, hade jag kommit o hjälpt dig vettu;)haha.. Krya på dig

2008-10-27 @ 15:06:09
Postat av: Nnika

hehe, kul att kunna läska någon.. ;-) Räkmacka är underbart gott!

HOppas du mår bättre snart!

2008-10-27 @ 16:03:39
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0