:D :D :D

                                          "Malin och Jag har för övrigt kommit på att  det finns ett avdankat tangentbord
                                                              som har plåt i munnen och kallar sig för MARTON,
                                                        till saken hör också att han är en väldigt jobbig prao elev..
                                                                  16 år och 11 tangenter om man säger så..."
                                                                                  citat: Sandra Simonsson



Det är inga som förstår det roliga i det här citatet, men det är så jävla roligt att jag har suttit och skrattat så tårarna har forsat. Bara min kära studiegrupp som förstår det här. Kom precis hem från en liten promenad och nu ska jag ställa mig och göra pannkakor tänkte jag. Blev så otroligt sugen på det faktiskt. Mums mums. Sen blir det till att fortsätta med min IKT-dagbok. suck. Men sånt är livet.


Kommentarer
Postat av: sally...

Haha 11 tangenter, haha Jaaa du malin, vsd sägs om hjärnceller? haha

2008-10-22 @ 20:19:28
URL: http://sallysansim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0