en liten trollhättebo nästan

Ja, man kan nästan kalla mig för trollhättebo nu. Det är 10 dagar kvar tills jag får min lägenhet, men de dagarna kommer jag bo i trollhättan. Bor ju med Alva och Alvin nu och de springer runt här och busar. Kommer nog få roligt ihop. :D

Var en lång dag i skolan idag, men tiden gick ganska så snabbt. Dramalektionen var riktigt rolig. Lekte massa lekar så det var ingenting skämma ut sig vilket jag är glad för. Hatar såna saker. Kom nästan precis hem, varit på willys och handlat lite. Vi pratade om tacos i skolan idag och blev så sugen så det ska jag göra ikväll. Har lite kyckling inne i ugnen med som jag ska ha imorgon. Jag tänker framåt vet ni. :D Ikväll blir det lugnt, men imorgon ska jag och Eve ner till GBG. Lisa fyller 18 så vi ska ner och fira henne. blir nog roligt. Massa nytt folk blir det iaf.. hehe.. Nej, nu ska jag kolla hur det går för min kyckling så ska jag börja med tacos sen.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0