första nattgästen

min första nattgäst är på plats och det är ingen annan än den bästa varelsen på jorden. Min Max sover här inatt och det är så skönt att ha honom här. :D Det märks att han inte är van vid att bo i lägenhet, han skäller lite när det går folk i trappuppgången, men nu är han lugn. Ligger och sover efter vår lilla kvällspromenad. Jag är van vid att ha honom runtomkring mig och han är van vid att jag är i hans närhet hela tiden, så detta är faktiskt en stor omställning för oss båda. Men det kommer iaf bli roligt varje gång jag åker till edet, för såna glädjeskutt gör han bara när han saknat mig och det har han nog gjort de senaste dagarna. Var längesen jag såg honom så glad som när jag kom hem förut. :D den lilla skiten!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0