hem igen

Idag åker jag hem till Lilla Edet igen. Men jag kommer faktiskt sakna Alva&Alvin. Vem ska väcka mig på morgonen med en brottningsmatch på min mage? Max kommer ju liksom inte upp på övervåningen eftersom vi har ett skydd för trappan. Han kan gå upp själv för trappan, men så är han lite höjdrädd så han vågar inte gå ner själv och hjälp det går ju inte att få utan man skall klara allt själv. Envis som få den där mannen. Idag fick jag faktiskt sova till klockan 9, men inte var jag utvilad för det. Har sovit jättedåligt inatt. Vaknade vid tre av världens mensvärk, men hittade en värktablett och somnade om vid fyra igen eller nåt. Har fortfarande ont i magen och det lär väl fortsätta hela dagen.

Det är väldigt små saker som roar små kattungar ska ni veta. Sitter med ett glas päronsoda framför mig och Alvin har hela sitt huvud ner i glaset och kollar på bubblorna. Jag vill också vara så liten och roas av småsaker. Tänk när man var liten, då kunde man ta en penna och komma på massa roliga lekar med den. Varför är det inte så när man är 20 också? Ja för jag blir faktiskt 20 imorgon. Jag börjar bli stor nu. :D Får gå på systemet själv och grejer.. hehe... det blir spännande... eller nåt. :P Idag ska det bakas tårta hemma iaf, för jag är ett riktigt tårtmonster så det måste vara tårta på min födelsedag annars har det ingen riktig födelsedag. Eftersom jag är familjens tårtbakare, så är det självklart att det är jag som ska göra den. De blir liksom goast så! Och idag ska jag prova en ny fyllning. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Pffft.. jag kan också komma på massa roliga lekar med en penna :D

2008-09-14 @ 15:03:11
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0