idiotiska arbetare!!

Kan ju säga att det är tur för de arbetarna som håller på att renovera här i huset att det inte finns några skiftarbetare som jobbat natt! 07.10 blev jag väckt av skyliften och gubben som grejar med fasaden och strax därefter drog de som fixar lägenheten här under igång. Ingen sovmorgon för mig inte. När katterna väl sover på morgonen och jag skulle kunna sova, nej då är det någon annan som väcker mig.. ååååååååå...

Men en positiv sak är att min underbara vän Louise ska kolla på den lägenheten de renoverar och det är om sisådär 40 min! :D Hoppas verkligen hon vill ha den för då bor vi bara ett kvarter från varandra! JAAAAAAAAAA! Hon tycker om Jennys lägenhet och de är nog i stort sett likadana så jag håller tummarna! :D Inte många dagar kvar gör mig nu! Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0