Imorgon

Imorgon skall jag äntligen få träffa mina små katter Siv&Bodil. Se vad de är för några busungar. Vi tre kommer nog få ett bra liv ihop. :D

Har varit en riktigt bra dag idag. Jobbade imorse och åkte sedan upp till skolan för en lektion och sedan gick jag och min kära vän Linn och åt kinamat. Var hur gott som helst!

Morgondagen skall även ägnas åt läsning. Har ett par kapitel att läsa tills på fredag och på tisdag har jag seminarium så lika bra att läsa på så jag slipper sitta hela helgen. Inte roligt. Bor förövrigt hos Jenny nästa vecka, eller jag Alva och Alvin. Ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur mkt ska vi läsa i böckerna?

2008-09-02 @ 21:10:19
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0