inte illa

Det blev nästan en liten sovmorgon idag. Arbetarna drog igång kvart i 8, men sen blev de ganska tysta så jag somnade om. Men vid kvart över 9 kom lilla Alvin och tyckte att nu har jag sovit tillräckligt och strax efter det kom Alva och la sig på min mage och sen drog barnen igång med att leka jage och brottas. Då är det ganska svårt att fortsätta sova. De är inte tysta när de springer runt här. Ska ta och göra lite frukost nu och sen ska jag åka ner till edet och tvätta och träffa Max som jag inte träffat sedan i fredags morse. Det är många dagar för oss två. :( Usch, kommer vara jättejobbigt att flytta ifrån honom sen. Inte roligt alls faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0