sovmorgon :D

Jag fick sovmorgon till 10 idag och ni anar inte vad skönt det var, när man blivit väckt 07.00 hela veckan. UNDERBART var det. Imorgon åker jag hem till magsjukehålan och det första jag ska göra är att koka vatten och ställa in i kylen. Här ska ingen bli sjuk ska ni veta.

Ska in och lägga mig i badet nu och sedan ska jag åka ut till överby och kolla efter mattor. Gardiner måste jag också ha men vet inte måtten än på fönstren så det får fixas i nästa vecka. :D två dagar kvar nu bara till min födelsedag. två dagar kvar där jag är tonåring, sen räknas jag inte längre till den skaran som de flesta äldre drar över samma kant. Tonåringar nu förtiden! Ha, jag kommer inte vara en av tonåringarna nuförtiden för jag blir vuxen nu.. Eller nej, vuxen kommer jag nog aldrig bli, men man kan ju låtsas iaf!

Nej, badet väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0