en mycket bra dag

Idag har det varit en otroligt bra dag. Blev inte som planerat, dagen skulle bestå av disk och städ, men icke då. Sofia kom hit så vi fikade lite, sen bar det av till Redrocket dit vi ska igen på fredag och tatuera henne på drop in. Jag blir alltid så jäkla sugen på att göra en till, så det är farligt för mig att gå dit. Jag har ju liksom planer och jag orkar aldrig gå med planerna i huvudet för länge så efter ett tag brukar jag slå till. Men min fenix hade jag i tankarna från typ juli-aug förra året tills i januari nu när jag påbörjade den. det är inte illa för att vara mig. Blommorna däremot genomförde jag nästan med en gång :) så kan det gå. Men iaf, efter studion tog vi oss en promenad på lite mer än en timma och sedan hem en snabbis hem till Sofia innan jag skulle på lägenhetsvisning med Linn. Självklart ställer man upp. Efter det blev det fika på EspressoHouse. Så som ni ser har det här varit en bra dag och nu är jag hemma igen hos mina underbara små monster. Ska diska klart sedan och städningen får jag ta tag i imorgon. Har tvättid då så slår ihop det. hur bra som helst. Imorgon blir det även middag med mormor och morfar. Mysigt, hela familjen blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0