ett jäkla test

De ringde förut från bruket och inför sommarjobbet skall jag in och göra något jäkla test. Den 15 april halv tre skall jag vara där och de säger inte än vad det är jag skall göra. Jag frågade om jag skulle gå till henne jag pratat med och fick då till svar att de hör av sig ett par dagar innan och berättar allt vad som skall hända! Hallå, hur nervös blir jag inte då?! Undrar var det kan vara för test de skall göra på oss? Det kan ju inte direkt vara att jag skall testjobba för detta är min tredje sommar och jag har även varit inne en hela vintern förrförra året och hela våren förra året, så de vet ju vad jag kan liksom. Det skulle bara vara löjligt om det är något sånt det handlar om!




Har nu fått svar från min jobbarkompis på bruket. Hon har kollat med chefen och det är ett drogtest vi skall få göra! Inget jag behöver oroa mig för alltså!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men det är nog kanske det vi pratade om förut. Drogtest. För vet man om det innan så kan man ju vara "ren" när det är dags. Men får du reda på att det handlar om ett sånt test två dagar innan, så kanske det inte hinner gå ur kroppen? Äh jag vet inte!:)

2009-04-03 @ 16:17:16
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vad skönt att du fick reda på vad det var! Kanske därför de inte ville säga något för att undvika felaktiga utslag (som den innan kommenterat), men man blir ju helt klart nervös när de gör det sådär...

2009-04-04 @ 02:04:06
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0