Fika med Jessica!

Ska alldelles strax åka ner till Edet. Skall fika med Jessica och innan det skall jag till biljour och få hjälp med bilen. Efter fikan skall jag till förskolan och jobba några timmar. Blir inte många timmar, men som student tar jag alla timmar jag kan få :D Åker sedan upp till lagret och byter till sommardäck och sen ikväll skall jag och Emelie påbörja våra naturrutor. Skönt att komma igång med det. På lördag åker jag förrövrigt till Kristianstad och kommer hem igen på Söndag. Men det skall bli skönt att komma iväg. Ibland behövs det!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Nu har jag också läst Såld.. Gick som du skrev inte att sluta läsa när man väl börjat. Jag skulle aldrig kunna göra något liknande med mina barn.. fyyy! Hemskt!

Ha en fin torsdag.

2009-04-02 @ 11:08:52
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0