full ös medvetslös

Ja jag tror rubriken är lika med Sivert&Bosses livsmotto. Skulle behöva anlita en nanny när vi är ute för de ska vara överallt och ingenstans. Sivert klättrade upp i ett träd och vågade inte komma ner och vad gör han då? Jo, han klättrar HÖGRE upp! Trodde ett tag att jag skulle behöva komma upp och hämta honom, men han vågade tillslut hoppa ner till mig och då var han inte så tuff. Hjärtat slog och han gömde ansiktet mot min hals. haha så roliga är dem. Men självklart tog det inte lång stund innan han var uppe i träden igen. Han rör ju på tjockismagen iaf och det är det viktigaste. Solen är framme, men det är ändå ganska så kyligt i luften men härligt var det att springa runt där ute iaf. Får nog bli en tur ut imorgon också skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Nnika

hehe.. hade varit kul att se trädklättrarMalin in action.. ;-)

Klart att du hade behövt våra sängkläder.. Fanns på Ullared en gång.. ler

2009-04-18 @ 16:20:28
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0