Godkänd!

Jaaa! Blev godkänd i senaste kursen. Kan säga att jag behövde det. Efter att ha fått U i de två tidigare då jag behövde komplettera lite i ett arbete och göra en omtenta så kunde det här inte kännas bättre! Har varit inne och kollat varje dag den här veckan och blev lite nervös när det var en ruta där som inte funnits tidigare, men det var ett så fint G. Min lärare har även skickat feedback till mig på min rapport, men den har jag inte kunnat öppna så har bett henne skicka den till mig igen. Är så nyfiken på vad det står!
Nu ska jag strax göra mig iordning och ta mig en promenad bort till min VFUplats och göra intervjuer med några barn. Kommer nog gå bra tror jag och jag har saknat barnen. Har ju inte varit där på ett tag nu!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är bara att gratulera gumman.

2009-04-16 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0