Hemma igen från Kristianstad

Igår åkte jag och Jenny ner till Kristianstad för att kolla på musikalen RENT! O JÄVLAR vad bra den var! Jag har tidigare bara sett musikalfilmen och den är jag helt galen i och har i många år velat se musikalen! Redan i första numret visste jag att det skulle bli underbart att sitta där och när pausen kom hade det redan gått 90 minuter som kändes som 10. Innan har jag bara gått på musikaler som är riktigt stora produktioner, men jag tror banne mig att denna är den bästa jag varit på! Skulle lätt kunna sätta mig i stolen direkt efter föreställningen och sen den en gång till! Det var deras sista föreställning vi var och såg och efter sista numret var det många i ensemblen som grät när de tackade publiken. Då var det inte lätt att hålla tårarna borta och det var det inte heller under de två sista låtarna. Ojojojoj, vad bra det var!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0