Monty

Idag var jag och mamma hemma hos hennes jobbarkompis och hälsade på deras lilla labradorvalp Monty som nu är 12 veckor. Eller lilla och lilla, han är lika stor som min Max ;) Blir bara mer och mer sugen på att skaffa en egen. Men just nu finns varken tiden eller plats för en hund i mitt liv. Inte så bra att ha två katter och en hund i en etta på 30kvm. Får helt enkelt vänta tills skolan är klar och jag har ett större boende. Men jag längtar nåt så otroligt mycket! Jag som är uppväxt med hund och det är tomt att inte ha en hund i min närhet hela dagarna. Jag har ju Sivert&Bosse, men katter är inte samma sak som en hund. Visserligen påminner grabbarna lite om hundar då jag har uppfostrat dem som att de skulle vara hundar. Men en hund i mitt hem hade varit perfekt. Som tur är så är det bara 20 min hem till min Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0