Underbart!

Hur underbart är det inte ute idag då? När jag kom hem från affären förut hade jag t.o.m värmeutslag, inte snyggt men värmen är välkommen! Det första jag såg imorse när jag vaknade var Bosse som stog i köksfönstret och "jagade" fåglar och vägrade gå därifrån. Annars brukar han alltid komma till sängen när jag ropar på honom, Sivert är självklart redan där eftersom han sover i stort sett på mig. Men idag var fåglarna intressantare för bosses del, så jag bestämde mig för att de skall få följa med bort till Jenny sedan eftersom vi ska sitta ute på hennes bakgård. Sedan vid fyra skall vi hem till mormor och morfar och efter det åker jag med ner till Edet. Blir tacos och en kväll i uterummet med Maxen och de nya uterumsmöblerna.

Sitter och lyssnar på massa 90-tals låtar, helt sjukt att jag fortfarande kommer ihåg de flesta av texterna. Men det är klart man gick ju alltid runt och sjöng på de så det är väl inte så konstigt iofs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0