Dan före dan före dopparedan

Jaha i övermorgon är det då julafton. Julen iår blir annorlunda. I vanliga fall brukar vi vara hos farmor&farfar och hos mormor&morfar, men kommer inte vara på några av de ställena. Nej, istället blir det julfika på förmiddagen hemma hos mamma&pappa tillsammans med mormor&morfar, mammas kusin, min syssling och hennes man. Sen bär det av upp till min moster&morbror för jullunch och sedan hem till mamma&pappa igen.

Ska åka ner till Edet imorgon en stund tänkte jag och hämta grabbarnas julklappar som jag glömde där, japp klart de ska ha julklappar. Det blir ganska många också ska ni veta. Har köpt lite råttor och andra grejer som finns i olika förpackningar, men så slår jag inte varje leksak för sig. så ja, det blir en del! Farfar kommer hem från sjukhuset idag, så ska med mamma upp dit imorgon och lämna en blomma oså.

Nu däremot är det dags att städa här hemma! Inte så roligt, men ett måste. Ikväll blir det jobb borta på lagret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0