JAAAAAAAAAAAAAAAA

Calle är i final! Jag var helt hundra på att svenska folket skulle rösta ut honom, men tack sverige för att ni är lika förståndiga som jag är! Calle är grym och det har jag sagt från första stund!!! Hade hellre sett Tove stå bredvid honom i finalen då jag tycker hon är mer värd det än Erik. Både Calle och Tove är väldigt personliga i sina scenuttryck och röster. Erik har en jävla grym röst, men han känns som en i mängden enligt mig. Men alla har vi olika tycke och smak så är det bara!

 KUNGEN!!!!


Kommentarer
Postat av: semon

Jag håller med.. erik är så in norden alldaglig. och calleponken är en riktig teddy bear hahahaha

2009-12-05 @ 10:48:40
URL: http://majsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0