fy satan säger jag bara

Sitter med ett referat på en engelsk artikel. Det går inte jättebra faktiskt. Engelska är inte min starka sida, speciellt inte den här engelskan. Den är inte direkt enkel om jag säger så. Men men, jag ger mig inte.
 Imorgon är det tvätt och städdag här hemma och Sofia kommer och hälsar på. Grannpower på det. Vi har även fått möblera om här hemma idag jag och Sivert för att vi ska få sova på morgonen. Bosse är nämligen en jobbig unge och drar fram någon slags tejp på byrån, så nu har den fått hamnat mot en vägg så han inte kan få tag på den där tejpgrejen igen. Det innebär att jag och Sivert får sova lugnt på morgonen förhoppningsvis. Om inte den lille herren blir rastlös och tvingar upp oss som vanligt. Ja, Bosse är verkligen som ett litet barn. Tur att Sivert är så snäll då :)

Kommentarer
Postat av: myamia

Hej :)

hoppas det grå bra med din engelska artikel ;

kram maria

2009-02-17 @ 00:49:25
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0