hoppas hoppas hoppas

Jag har visserligen bara fått i mig lite yoghurt idag, men har inte spytt den senaste timmen. Hade nog min "topp" igår kväll. Jag är väldigt bra på att vara magsjuk måste jag säga för jag är alltid risig i typ ett halvt dygn o spyr och har mig, men sen mår jag bara illa och har ont i magen precis som nu! Ja, nåt skall man ju alltid vara bra på och jag tar alltid de konstiga sakerna, magsjuka och tatueringar. Skall snart kila till affären och köpa lite nyponsoppa och smörgåsrån. Har inte någon direkt matlust så då blir det perfekt!



Förövrigt är jag lite arg nu med. Bosse den jäkeln har pajjat en av mina fönsterlampor som jag tycker så mycket om. Varför är de så olika mina katter? Sivert är verkligen världens snällaste och förstör aldrig någonting, så kommer vi till den där Bosse som nog kom till jorden för att förstöra saker här hemma. Men han är ju så förbaskat söt så jag kan inte vara arg en lång stund. Men tror inte att det går en dag utan att han gör något han inte bör göra. Dessa ungar!

Kommentarer
Postat av: sändii

haha enkelt mallan, det beror på vem dem har som fadder vettu;D

2009-02-23 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0