kladdkaka i micro

Jag har inte bakat på hur länge som helst eftersom inte ugnen fungerar och nu kom jag på att jag glömt ringa hyresvärden och tjata på dem. Jag får göra det imorgon helt enkelt! Men eftersom jag älskar att baka har jag velat göra det nu i flera dagar och kom på att jag kan ju faktiskt göra kladdkaka i micron. Det har jag aldrig provat tidigare så det skall jag göra ikväll! 
  Emelie fick hämtat sin telefon förut iaf  så nu är hon glad igen när hon fått tillbaka alla sina nummer och jag fick köpt mig sån där väggstickers ni vet med motiv. Så nu har jag fåglar på väggen. Blev fint faktiskt! Kostade bara 49 spänn, så tröttnar jag är det bara ta bort det och kanske köpa annat. Är inte så mycket, men det livar upp mina vita väggar litegrann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0