kramp i armarna

Jag har tillbringat den senaste timmen med att fixa mitt hår. Inför kvällens modevisning blir det lockigt och har man så långt och mycket hår som jag har tar det sin lilla tid. Så det är alltså därför jag har kramp i armarna, eftersom jag har armarna uppe i vädret under tiden det lockas. Men vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga!  Nu skall jag snart sminka mig tänkte jag och ta lite yoghurt så är jag redo inför kvällen!!! Tror det kommer bli riktigt roligt! Tatueringsmässan är ju ett passande ställe för mig eftersom jag har några stycken nu! Lite synd att fågeln är skymd hela tiden, förutom i slutet då morgonrocken åker av. Men men så kan det vara..

På förskolan idag serverades det arabisk mat tror jag det var. Kobba heter det och det var verkligen hur gott som helt. Var något bröd som såg ut ungefär som pitabröd fast mycket tunnare, sen var det en friterad boll och där i var det ris, köttfärs och något mer och till det en yoghurtdressing.. hur gott som helst verkligen. Det är ju en mångkulturell förskola jag har praktik på, så det är roligt att få prova på mat från deras kulturer! Hoppas på mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0