Modevisningen

Modevisningen gick bra igår. Lite småmissar, men det är väl så det ska vara. Var riktigt roligt i alla fall! Sen är väl Sand inte det roligaste stället direkt, men men det får gå. Var riktigt jäkla kallt att gå hem på natten, men jag fick gratis mat iaf ;) Gubben på Sibylla glömde att ta betalt från mig så där tjänade jag lite pengar.. hehe.. Jag&Eve var nog hemma hos mig vid fyra eller nåt då vi gick över till grannen en liten stund. Börjar bli tradition att avsluta kvällen hos grannarna! haha.
  Idag blir det släktkalas. Jimmy och Jenny som har fyllt år. Tårta och grejer vet ni. Inte helt fel eftersom jag är ett riktigt tårtmonster. Ojojoj vad tårta jag kan äta! haha, men någon skall väl vara bra på det och det blev jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0