Pissåthelvete!

Dagen började så jävla bra! Var med Emelie på IKEA och hade en riktigt jävla bra dag. Väl hemma får jag reda på att jag är underkänd i förra kursen! Har varit så mycket de senaste dagarna och detta fick bägaren att rinna över. Detta gjorde mig mer arg än innan och när jag är riktigt arg gråter jag! Tur att Sandra och Emelie finns, de blev mina tröstande flickor. Men det känns så jäkla tråkigt, känns som att det inte spelar någon roll så blir jag underkänd på allt jag tar mig för. Jag gick igenom hela min skoltid utan ett enda jävla underkänt och allt kommer nu! KUL! Känner mig så jävla värdelös! Men någon skall ju vara det och den lotten faller på mig! Men har varit hemma hos Sofia ikväll i hennes slott till lägenhet! Tänk er flytta från en lägenhet på 30kvm till en på 72! Det är liiiite skillnad vill jag lova! Högt i tak var det också! Så grannpower fortsätter fast på olika gator, men det fungerar ju det med ;)
   Imorgon blir det iaf utgång och min Max kommer äntligen hem! Fy att han är borta såhär, inte bra! Så får han inte göra mot mig den lilla parveln. Men skall till Edet imorgon så skall åka hem till honom och välkomna honom hem. Då blir han glad vill jag lova! Min lilla korv!

Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Hej!

Tråkigt att du blev underkänd. Vilken kurs var det? På måndag tror jag vi ska få reda på hur det gick på "genus" provet, vilket jag känner på mig att det inte gick så bra på. Hade svårt att få tummen ur att läsa under jul, varken hade lust eller särskilt mkt tid. (alla barn du vet!!!) Du kanske undrar vem jag är!kom jag på nu...kom in till min blogg så känner du kanske igen mig. Mvh Malin Granat

2009-02-07 @ 15:02:09
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0