slappsöndag

Sivert, Bosse och jag la oss på soffan förut för att vila lite, men som vanligt somnade vi alla tre på stört. Vaknade helt plötsligt av att det ringde på dörren och min första tanke var: "Jag ska väl ingenstans. Har jag försovit mig igen?!". Försov mig nämligen förra gången jag och Jenny skulle iväg. Men jag hade inte missat någon tid utan det var bara en av grannarna som ville låna en konservöppnare. Men nu är jag vaken iaf och lycka till med att somna inatt, jag som skall upp tidigt imorgon :( Börjar redan 6.30! Inte roligt, jag som har så svårt att komma upp på morgonen! Jaja, det ska vi väl lösa!
   Hoppas på att få ner en bra version av Twilight tills ikväll så skall jag ligga och kolla på den. Har velat se den sen den kom ut på bio så hoppas verkligen att den är seduglig med bild o ljud oså. Är inte alltid lätt att få fram bra grejer. Men det hoppas vi på, för den verkar så otroligt bra och jag har nästan bara hört positivt om den! Vill läsa böckerna också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0