Team Upphärad

Jag är stolt över mitt gäng Team Upphärad. Vår redovisning gick riktigt bra och vi fick otroligt bra respons på det hela! Jäkligt bra respons måste jag säga och det är alltid roligt att få. Gillade speciellt det Sonny sa. Då gjorde Mallan ett litet glädjeskutt i korridoren! wohoo! Var en väldigt rolig dag och alla grupper hade roliga redovisningar. Det var många grupper, men blev aldrig tråkigt liksom och alla levde sig in i sina redovisningar! En mycket bra skoldag med andra ord! Nu är vi skollediga tills på måndag, men jag har ju jobb på förskolan imorgon och det ska bli riktigt roligt. Var längesen jag var ute i verksamheten nu, förutom på VFU men det är lite annorlunda mot att vara där som vikarie. Så imorgon skall jag vara hos småttingarna. Så underbart och mysigt!
   Var och fikade med min Mallan Karvonen förut. Alltid lika roligt! Har ännu inte varit och kollat hennes lägenhet, men jag har koll på vad som passar i hennes sovrum ;) Just nu håller jag på och plockar lite här hemma, men skall köra en riktigt genomkörare på lördag tänkte jag! Måste ju göra något så dagen går ;) Måste även lära mig att knäppa korsetten ganska snabbt med alla hakar. Kommer verkligen behöva ha en bakom scenen som hjälper mig för det är inte bara en hake där. Snarare 100000. Kommer ha att göra. Den är så tajt också så den är lite svår att ta av snabbt, men det ska vi nog lösa på lördag! Allt går bara man vill! Nej, nu kommer mamma hit snart så jag skall fortsätta här hemma!

Kommentarer
Postat av: sändii

Mallan, sitter här och funderar lite.. kom fram till att, det faktiskt är lite jobbigt att alltid vara bäst?! eller va säger du? Haha

2009-02-12 @ 17:10:13
Postat av: Therese

Vi var bäst, enligt Sandra ;) Men vi var duktiga! :) men vad var det som Sonny sa, minns inte riktigt? :S :P

2009-02-12 @ 18:12:09
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sändi, det är inte alls jobbigt att vara bäst! BAra kul! ;-)



Visst var det kul att höra så härliga ord och så bra respons.. JÄttekul, trots min stora miss.. haha.



tyckte det var kul att alla faktiskt släppte loss så som de (vi) gjorde.. Att mod och sånt infann sig.. Kul!



Kram på dig och ha en fin helg vet jag!

2009-02-12 @ 19:33:31
Postat av: mallan karvonen

mysig fika idag! :)

& du är välkommen till lägenheten when ever u want! puss

2009-02-12 @ 22:28:00
Postat av: Nnika

Den där anonyma var så klart jag.. hatar blogg.se när det försvinner i formuläret jämt.. *sucka* Nåväl, nu vet du vem den där anonyme är Mallan! ;-)

2009-02-13 @ 15:28:12
URL: http://www.nnika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0