tentadags

Ska alldelles strax pallra mig bort till skolan. Tentadags vet ni.. ska bara borsta tänderna och ta på lite parfym så är jag fit for fight sen. Nu ska skabbkossan få se vad Mallan går för annars skall vi utrota henne.. Mohahaha!
Gårdagen var jättetrevlig. Var först här hemma med Emelie, Sandra, Annika och Emanuel och åt lite tårta oså eftersom annika fyller år idag. Sedan gick vi vidare till Swanias afterwork och mötte upp de andra från klassen. Gick sedan vidare hem till Jessica och hennes lägenhet går inte av för hackor! Herregud säger jag bara och hennes hund!!! Var på väg ett tag att smuggla med honom hem, men han är stor som en häst så det hade inte varit det lättaste kanske! När de andra gick till Butlers pallrade jag mig hem till sängen. Men en mycket trevlig kväll med klassen. I mars kör vi bowling! wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0