1 januari 2009

2009?! Vad konstigt det låter. idag är det ett år sedan jag stämplade in på bruket för sista natten med C-skiftet. Känns verkligen inte som att det var ett år sedan jag arbetade med det gänget! Ska snart gå och lägga mig, är inte allt för pigg faktiskt. imorgon måste jag sätta igång med pluggandet. Har tenta om en vecka och är en del som skall läsas inför det. Så imorgon är mitt jullov slut! :( Imorgon är det även tvätt som gäller. Har ganska mycket här hemma nu, så det är på tiden. Ska även hem till moster och morbror. Kusinen är där med sin katt (de bor i Stockholm annars) så ska dit med Sivert&Bosse och så tar Jenny med sig Alvina. Alva får stanna hemma. Blir lugnast så för den lilla hönan. Tror det har blivit lite mycket för henne med alla nya katter på ganska så kort tid! Stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0